Duboko zamrznuti proizvodi
Besplatna dostava
Zadovoljna stranka ili povrat novca
Plaćanje prilikom dostave
Obavite kupovinu 0-24h

Pitanja i odgovori

Imam vaš kupon. Kako ga mogu iskoristiti?

Ako imate kupon možete nas kontaktirati na naš besplatni broj telefona 0800456456.

Je li u bofrost* u potrebno plaćati unaprijed?

Ne, naručene proizvode plaćate isključivo u trenutku preuzimanja i to gotovinom, debitnom ili kreditnom karticom.

Zašto su naši proizvodi skuplji u usporedbi s onima u dućanu?

Cijene bofrost*a uzimaju u obzir različite čimbenike. Jedan od njih je kvaliteta. Zahvaljujući neprekinutom temperaturnom lancu jamčimo savršeno očuvane namirnice. Svi sastojci bofrost*ovih proizvoda podrijetlom su s područja uzgoja ili ribolovnih zona koje se pažljivo i brižno odabiru, a povrće se ubire i zamrzava u trenutku optimalne zrelosti. Pored toga, naši proizvodi ne sadrže umjetna bojila, umjetnu aromu i zasićene masti. Kvalitetu jamči i naših 1.000.000 godišnjih analiza te 20.000 bofrost*ovih zadovoljnih kupaca koji nas preporučuju svojim prijateljima.

Što se dogodi ako u trenutku dostave nisam na dogovorenoj adresi?

Ako u trenutku isporuke niste kod kuće, kontaktirat ćemo Vas putem SMS poruke ili telefona, kako bismo dogovorili novu dostavu u sljedećem terminu.

Za mene je previše kupovati svakih 15 dana. Je li moguće kupovati jednom mjesečno?

Naravno! Pozivom na besplatan broj 0800456456 (od 9-17h) možete dogovoriti koliko često želite kupovati. Ako kupujete online, na našoj web stranici možete odabrati datum i termin dostave koji Vama odgovara.

Možemo li vjerovati u kvalitetu naših proizvoda?

Čvrsto vjerujemo u kvalitetu naših proizvoda. Iz tog razloga koristimo formulu "zadovoljna stranka ili povrat novaca". Ako niste zadovoljni nekim od proizvoda budite bez brige. Preuzet ćemo proizvod i vratiti Vam  novac prilikom sljedeće dostave.

Što je bofrost*?

Bofrost* je vodeća tvrtka u prodaji i distribuciji smrznute hrane od vrata do vrata. Nastao je u Njemačkoj 1966. godine. U Hrvatskoj postoje dvije poslovnice i call centar sa sjedištem u Zagrebu. Naša zadaća je donijeti kvalitetan proizvod u domove naših kupaca. U našem katalogu moguće je odabrati između gotovo 300 specijaliteta koje ažuriramo svakih 6 mjeseci (proljeće-ljeto i jesen zima). Pored toga svakih 15 dana moguće je odabrati nove proizvode iz naših dvotjednih letaka.

Postoji li minimalni iznos narudžbe?

Ne postoji nikakva obaveza. Na web stranici minimalni iznos kupovine je 150 kn, ali možeš kupiti kada želiš. Direktnom kupovinom od prodavača minimalni iznos kupovine je 100 kn.

Na koje sve načine mogu naručiti boforst* proizvode?

bofrost* proizvode možete naručiti direktno kod vašeg prodavača, od telefonistice, pozivom na besplatni broj telefona 0800456456 ili preko internetskih stranica www.bofrost.hr.

Kako vas mogu kontaktirati ako želim doznati datum sljedeće dostave?

Možete nazvati besplatni telefon 0800456456, ili nam poslati mail. Odgovorit će vam kvalificirani djelatnici koji su vam na raspolaganju od ponedjeljka do petka od 09.00 do 17.00 sati i koji će moći odgovoriti na svaku vašu potrebu.

Kada i kako mogu platiti naručene proizvode?

Naručene proizvode plaćate isključivo u trenutku preuzimanja i to gotovinom, debitnom ili kreditnom karticom.

Što mogu učiniti ukoliko nisam zadovoljan/zadovoljna dostavljenim proizvodima?

U slučaju da iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni nekim od proizvoda možete nam poslati mail ili se obratiti vašem prodavaču, telefonistici, pozivom na besplatan broj 0800456456, a bofrost* se obvezuje prilikom prve sljedeće dostave zamijeniti proizvod ili vam vratiti novac.